• Prima   -  Resurse media   -  Comunicate  -  Standardul ISO și rolul părților într-o tranzacție de succes

    Standardul ISO și rolul părților într-o tranzacție de succes

         
     04.03.2020    573 Accesări    

    Comerțul electronic și fenomenul globalizării sunt tendințe care au revoluționat societatea actuală. Produsele defectuoase sau performanța nesatisfăcătoare a afacerilor implică un risc evident pe care deseori consumatorii și-l asumă. Tocmai a fost aprobat un nou standard internațional dedicat protejării fiecărei verigi din lanțul de aprovizionare.

    Standardul ISO 22059 Linii directoare privind garanția pentru consumator își propune să reducă amenințările pentru consumatori și să protejeze producătorii și furnizorii, sporind credibilitatea acordului încheiat între părți.

    Totodată, standardul specifică aspectele necesare pentru o garanție solidă, care să răspundă așteptărilor rezonabile ale consumatorilor. ISO 22059 va ajuta cumpărătorul și furnizorul să înțeleagă rolul lor într-o tranzacție de succes. Acesta reflectă cele mai bune practici din întreaga lume, subliniind atât responsabilitățile consumatorilor, cât și cele ale producătorilor.

    Sursa: https://www.iso.org/news/ref2482.html.